KOBİ Dönüşüm Platformu

Pazarlama Nasıl Satışa Dönüşür?

Pazarlama nasıl satışa dönüşür?

Pazarlama Nasıl Satışa Dönüşür?

KobiPirin olarak size 3 taktik hazırladık!

Taktik 1 FAYDA: Potansiyel müşterilerinizle ilk buluşmanız satış odaklı değil, yarar odaklı olsun. İlk etkileşimde aldığınız verilere göre bir strateji belirleyin. Yani pazarlamanızı müşteriye özelleştirin.

Taktik 2 ÇÖZÜM ve DEĞER: Ürün değil, çözüm sattığınızı anlatın. Aynı şekilde fiyat değil, değer odaklı olun. Potansiyel müşterinize NEDEN sorusunun cevabını sunun.

Taktik 3 HİKAYE: Hikayeler duygusal bağ kurmamızı sağlayan en önemli araçlardan biri. Doğru hikayeyle birleştirilmiş pazarlama her zaman geri dönüşüm oranını arttırır.

KobiPirin size ücretsiz Check-up hizmeti sunuyor. Mevcut durumunuzu öğreneceğiniz, işinizi geliştirmeye hemen başlayıp isze sunulan ücretsiz reçeteyi hayata geçirebilirsiniz.
Başvuru için http://www.kobipirin.com.tr/kobipirin-check-up-basvuru-formu sayfasındaki formu doldurmanız yeterlidir.

Ayrıca KobiPirin başvurusu yapan KOBİ’ler için 3 aylık Nakit Akışı ve Finans Takibi için N360 Yazılımı hediye!

Saygılarımızla,
Sedat YAZICI
KobiPirin Kurucusu

Menu